Ganska nice!

Började 1 idag, vi var på Åhaga och kollade på UF-mässan. Helt okej faktiskt, jag och Viskan investerade i nya busskortsfodral. Dom var svarta och hade 4 plastfickor, för er som undrade. ;) Det enda trista var att spendera så mycket tid där, vi hade liksom minst en timma av tiden över, menmen. Efter det gav jag och Viskan oss iväg på ett äventyr, som innebar felåkningar på bussar och failade fall i trappor. Uppdraget var att hämta min mobil på hittegodset borta i Trandared. Allt slutade ändå ganska bra, hann med bussen och hade fått tillbaka min mobil, sen att jag nästan dog av svält spelade ingen roll.

Nu är jag hemma, ska snart duscha innan det troligen blir sängen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0