Skamligt.

Igår var det Lucia, jag hade en bra dag, trots att den inte alls var som den skulle. Egentligen skulle jag varit i skolan och tittat på mysiga luciatåg hela dagen lång, sen dricka glögg och äta lussekatter när jag kom hem. Istället missade jag och My bussen med bara några få sekunder, vilket innebar att jag även missade julmyset i skolan. Sen ringde jobbet så jag fick skippa sista lektionen, vilket innebar 0 lussekatter efter skolan. Stängde med Linda och sen sov jag hos My ännu en natt. Såg inte ETT ENDA luciatåg på hela dagen, inte heller idag har jag sett något... Det är både pinsamt och ledsamt att jag missat hela grejen med lucia


Funderar på att gå och klä min julgran för att få tillbaka lite jul-feeling i alla fall. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0