Mest bäst!

Har lyckats starta min helg på det bästa sättet, mysa! Tog sovmorgon och vandrade ut i snön med familjen. Vi grillade korv, letade gran och byggde en snögubbe för att gynna brevbäraren. Därfetr blev det glöggmys i soffan framför Greveholm, kan det bli bättre? Yes det kan det, för snart ska jag hoppa in i duschen och sen kommer det folk hit. Ännu en kväll med god mat och tårta väntar!

Imorgon blir det sovmorgon och sen jobbar jag på kvällen. Ska ha sleepover hos min gullunge My sen, eftersom jag har sovmorgon på måndag. :)

Bilder från dagens äventyr kommer när Emelie letat upp kameran och jag fixat på mig en lite finare outfit, alltså ikväll. :)
sööt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0