God Jul!

Äntligen är det jul, jag vet inte hur många månader jag har längtat efter denna dag. Jag har redan tömt julstrumpan och skrapat fram vinster på mina julklappar. Tomtis visste precis vad jag ville ha, spänning och onyttiga ting! Nu ligger jag i sängen och försöker tänka bort dagens stress. Ska hjälpa mamma eftersom Anna och Emelie jobbar, sen ska jag bort till kusinerna och därefter duscha och göra mig fin inför kvällens mys! 

Eftersom detta är en otroligt mysig högtid, tänker jag inte spendera den framför datorn. Därför säger jag nu God Jul till er alla och hoppas ni får en underbart fin dag. Inte minst till min familj, mina underbara vänner och min älskade pojke.
God Jul önskar jag med värme. :)

Bild sen julen 2009, snart tar jag återigen på mig min röda kjol! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0