:)

Har återfunnit lite glädje och längtar nu till veckans alla händelser. Imorgon blir det Borås, Göteborg eller hänga med kusinen, sen på kvällen är vi bortbjudna. Senare i veckan blir det nyårsshopping, tandregleringen, nyårsafton, jobb och massa mys. Mest längtar jag faktiskt till imorgon, jag älskar när hela familjen är bortbjuden. Det är då man spelar sällskapsspel, pimplar litervis med läsk och äter underbar mat. Det som är ännu lite mysigare, är att man får klä upp sig lite extra. :)

Innan mixtrade jag ihop nyårsefterrätten, får se hur den blir. Just nu skriver jag bordsplaceringar. :) Det enda som jag ogillar nu, är att min mobil-sladd är borta, har massa fina bilder på den.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0