You are impossible to find!

Jag är nog lyckligast i världen egentligen. Alla har underbara vänner att vara med och man brukar ju säga att ens egna vänner är dom bästa. Precis det är det som jag vill lägga fram idag, att just mina är bäst. Dom ställer alltid upp, även om det så är att sitta i en busskur i 5 timmar. Så fort jag har tråkigt är det bara att slå en pling och en stund senare står personen utanför dörren. Det är galet hur personer i min omgivning kan vara så flexibla och helt underbara! Jag vill ge dem en eloge för att dom låter mig vara deras vän! :) Hittills har dem flesta vant sig vid att jag är ganska sjuk och fjantig den mesta tiden vi umgås, ingen har lämnat mig so far. Höhö!
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0