Trying my best.

Imorse kändes det som en helt vanlig söndag, det pissregnade och blåste överdrivet mycket. Jag valde att somna om en stund och ta en sen frukost vid 11. Efter det var min inspiration för dagen ännu mer borta, hade ingen lust med något. Bestämde mig för att öva lite starter och backningar i uppförsbackar. Det gick bra idag, har lärt mig gasa tillräckligt nu. :) Efter körandet fick jag spark i röva och bestämde mig för att springa en runda. Den slutade på 5,25km, alltså sprang jag samma som häromdagen. Det var lite kämpigare den här gången, fick håll i slutet och sen gick vänstra skosnöret upp 3 gånger... Hur som helst klarade jag det! När jag kom hem var maten klar, ganska perfekt hade pappa tajmat in det. Nu har jag precis duschat och tagit på mig myskläder. Jag håller på att planera den resterande dagen nu, det lutar åt att stanna hemma, eftersom Emelie just kom med en godispåse! :)
Väldigt gammal bild, saknar längden och färgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0