Sucks...

Idag har jag nog upplevt en av de värsta dagarna i mitt liv, kanske till och med den värsta av alla. Den började bra när allt gick som jag vill på gymmet, sen gick det utför hela tiden. Till att börja med slutar vi 4 varenda jävla dag i skolan. Förutom onsdagar då, med då har man individuella, så man vet aldrig när man är fri. Att vi får käka thai på dagarna väger knappt upp någonstans... Efter skolan skulle jag hänga med sötisen, men då gick inte det heller tydligen, så då fortsatte jag hem och påbörjade den värsta övningskörningen i hela mitt liv. Det har aldrig någonsin gått så jävla dåligt, inte ens första gången... Jag vill aldrig med köra bil, aldrig mer starta vid rödljus i uppförsbackar, ALDRIG! Nu är jag sur och har stäng in mig på rummet. Längtar tills vi ska bort och fira Axel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0