Olaussonarna!

Jag och Bea tog tag i dagen och begav oss för att slösa pengar i Borås. Ett nytt laptop-fodral inhandlades, sen försvann resten av pengarna på thai! Det känns som om jag äter det hela tiden, senast igår till och med... Vi fick skjuts till Olsfors, sen cyklade jag dom resterande 6 kilometrarna hem. Det regnade hela tiden och jag var pisseblöt när jag kom hem. Hoppade in i duschen ganska direkt och blev lite extra glad för att pappa hade eldat. När jag står i duschen börjar någon kasta sten på fönstret, Emelie hade inga nycklar... Nu myser jag i morgonrocken och lyssnar på musik, det blir tydligen svamp ikväll, igen... :)
Kass bild, men utan blixt blev den gul (?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0