Last goodbye.

Blev en shoppingdag i Borås, handlade lite till Spanien och växlade lite pengar att ha med sig. Hängde med Elin, Anna och Jennie, senare mötte vi även upp Micke. I slutet drog Anna och Elin på bio och Jennie åkte hem. Då återstod jag, Micke och som vanligt, en jävla fet godispåse. Det är galet sjukt att vi alltid slösar upp våra pengar på skit! Är iaf glad att jag har någon som äter lika mycket crap som jag gör(No effence Micke!). Var tvungen att säga hejdå till mina kära vänner idag med, hoppas planet flyger som det ska så jag får träffa dom snart igen!
Blir inga bilder sen Skara, min kamerasladd har varit borta i år och nu har usb-adaptern fastnat i datorn och gått sönder... Måste fixa ny sladd, segt! Nu blir det mys i soffan och imorgon är det PACKDAG!

Kommentarer
Postat av: My

kommer sakna dig !

2010-08-02 @ 22:32:32
URL: http://myjozefina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0