Känns precis som då..

Sitter i soffan och väntar på mat. Det blir tydligen inte friterade kanel-/sockerringar som i Spanien... Sucks! Igår var vi hos Krok, ganska konstig kväll, men kul hade vi iaf. Sov hos Elin inatt, sen hängde jag med henne idag med. Vi badade och bakade min loveli sega kladdkaka. Förbereder mig för imorgon då det blir staden och gym. Galet längesen jag tränade, behöver återuppta!
Btw, idag har det varit precis en söndag som finns när man går i skolan. Deprimerande och tråkigt har det varit, märks att det är skola snart. Det känns precis som dom dagarna man hatar och vill bort ifrån.

Nu blir det stekt svamp!

RINGARNA! (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-16 @ 20:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0