Känner mig dålig.

Började med vanliga lektioner idag, ganska segt. Började matten med att ge upp ett diagnostiskt-prov. Orkade inte förnedras med att se det liggandes framför mig utan svar... Innan Jag begav mig hemåt tog vi en sväng förbi gymmet. Kändes som att man var kass idag, mest pga att vi stressade, plus att en maskin var sönder, vilket gjorde att jag tränade för lite... Sådant får mig att känna mig dålig, EN RACKARNS MASKIN!! Nu har jag precis duschat, måste äta och byta om innan jag åker ner till Elin. Inatt åker mamma till 40 gradiga Turkiet, all inclusive och allt, det suger mest av allt!
Peace!


Kommentarer
Postat av: narges (:

HEYO!



Tusen tack för att du var med & tävlade om löshår & linser på min blogg. Vinnare är nu utsedd, in & kolla om det blev du! Om inte håll utkik för fler tävlingar!



KRAM!

2010-08-27 @ 21:49:38
URL: http://vahedi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0