Inte som alla andra.

För förstå gången på väldigt länge har det varit en bra söndag. Den har inte varit dryg och äckligt tråkigt som alla andra. Solen har lyckats titta fram en stund och jag har hunnit umgås med dom bästa jag vet (-My). Dagen började med serverad frukost á la syster, sen badade jag med Axel och Victor. Därefter möttes jag upp hemma av Camilla och Elin, då man fick en ny haircut. Sen övervägde vi thai, vilket det även blev. Det innebar 1,2mils cykling för mig, men vad gör man inte för wokad kyckling? Jag kom hem för en stund sen och ska snart äta (IGEN!) med familjen. Imorgon fortsätter skolan, vi ska ha tårtbakar-tävling och spela minigolf i parken.
Nya haircuten, lite kortare, lite uppklippt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0