If tomorrow never comes...

...slipper jag helvetet mellan 08:30-16:00! Schemat suger verkligen denna terminen och jag antar att det kommer se likadant ut även nästa termin.. Eftersom detta är sista dagen i frihet funderar jag på att göra den till något bra. Eventuellt öva lite mer på min körning i backar, kanske läsa lite teori, äta massa skitmat i form av negerbollssmet, duscha och kolla på film innan det är läggdags. Just nu låter planen perfa, vi får se om den även lyckas bli det! 

Igår hade vi jättemysigt, vi sprang runt där i skogen med vitt smink och svarta kläder. Kul med nytt folk och att göra något annorlunda så här en lördagskväll. Bild kommer eventuellt senare på hur snygg jag var som spöke. ;)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0