Fet!

Hello säger den mozzarella-käkande tjejen!
Sitter i soffan med myskläder och väntar på att Elin ska komma hit, under tiden käkar jag mozzarella och tänker igenom dagen som gått. I skolan hade vi "Lära känna Borås", skittråkigt var det. Det lilla krypet Erik lekte med en jojo och jag och Samuel låtsades verka smarta. Vi vann inte, konstigt?! Efter skolan blev det gymmet med Bea as usual, gick asbra idag! Hade bestämt mig för att öka på alla idag. Kämpigt var det, men jag klarade det! När jag gjorde chinsen märkte jag hur mina armar finally börjar klara av lite mer, man ser verkligen musklerna när man väl tränar. Jag säger inte att jag har feta armar direkt, men I'm on my way and I will get there!
Imorgon blir det grillning och frisbeegolf i Ramnaparken!
Btw, jag köpte asgulliga shot-glas med en dino på idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0