Back on track!

Efter nio dagars äventyr är jag nu hemma! Det finns inga ord för hur skönt det var att slippa Sverige. Jag och mina systrar har upplevt den bästa veckan på hela sommarlovet. För att bara nämna några saker som beskriver hur bra vi har haft det, så har vi ridit på kameler, blivit pussade av sjölejon, haft alligatorer och ormar på kroppen, bestigit berg, besökt grannstäder, stekt/solat/badat varje dag! Inga mer ord behövs, ni fattar ändå inte hur bra vi har haft det!

Bloggade lite på Anna dator nere i Spanien, om jag har tur kanske hon kan fixa hit mina anteckningar, så får ni veta vad vi gjorde dag för dag. Bilder kommer upp i en välfylld mapp på Facebook inom kort.

Nu vet ni vad ni har att se fram emot på fb...

Kommentarer
Postat av: narges

heyo!



Såg att du va med & tävlade om löshår & linser fast inte vann :( för att göra dig gladare så har jag en tävling på min blogg där du kan vinna löshår i äkta kanekalon hår & cirkellinser som foki har!



Tror inte någon tackar nej till långt hår & stora ögon!



In på min blogg & tävla du också, stor chans att vinna då det inte är många som tävlar, bra va?



Ses där, kram!



http://vahedi.webblogg.se/2010/august/tavling-vinn-loshar-linser.html

2010-08-14 @ 22:54:28
URL: http://vahedi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0