21:22

Kom precis hem från kusinerna, har ätit tacos och spelat kort. Tidigare idag var vi och badade, sen körde Axel och Victor gokart med. Det blev ganska frestande att köra ett tag, men jag antar att jag får planera in det någon annan dag. Själva grejen med gokarten och allt idag, var pga Axels födelsedag, han blir ju lika stor som jag idag, nästan! ;) Var ju hos tandregleringen imorse, bytte färg till rosa och fick 2 nya tider, för att bland annat få räls där nere. Känns som att det är på tiden att den kommer på plats nu. Sket förresten i gymmet idag, pallade inte dra dit så tidigt. Dels för att jag hade äckligt mycket träningsvärk, sen hade jag absolut ingen ork för det idag. Lat kallas det, men jag undviker att säga det rakt ut. :)


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-19 @ 05:22:55
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0