Today, Tomorrow, No Toyota?

Woah, endast en dag kvar i skolan denna veckan! Känns så JÄ*LA bra att slippa Naturkunskapen och Matten imorgon, verkligen inget som jag kommer sakna. Dock blir det mer stress än vanligt, för ska till Tandregleringen i Borås vid 8, sen vidare till tandläkaren i Bollebygd klockan 10. Därefter tillbaka till Borås för att kolla på teater med Josephine, Gabbeh och Bea. Räknar med att vara helt slut på kvällen, även hungrig som ett as eftersom jag lovar att jag inte kommer kunna dricka vatten ens.


Nu rewindar jag till idag och summerar dagen som helt okej. Fick mitt matkort i alla fall, så slipper snylta av andra. Efter skolan blev det Knalleland med Josephine och Bea, Josse skulle köpa hårfärg och jag skulle byta Emelies linne. Väl här hemma blev det till att vara ute en stund och sen ta en långdusch! Nu har vi precis ätit risoni (som förövrigt smakade pizza) och slagit oss ner i soffan.


Förövrigt så har jag hicka nu, för 5:e gången idag!! Antar att min kropp överdriver nu eftersom jag inte haft det på ett tag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0