Skulan.

Nu återstår endast engelskan av skoldagen, halva klassen lyssnar på Elvis och gamla sommar-/fjortislåtar, den andra halvan kollar på sexleksaker på internet. Det är lite shame on my class, men dom är ganska okej när man träffar dom i verkligheten! ;) Miche och jag har planerat kortege på fredag nu, hoppas mamma låter mig gå iaf. Måste ändå ta det lugnt den kvällen, tänkte fråga om jag får sova hos Elin, eftersom jag ska upp och jobba klockan 7 dagen efter. :) Hörde ett rykte om att Anna kommer hem i veckan och att Hanky kanske henkar då, hope so!

Ska bara genomlida engelskan med, sen ska jag åke hem och försöka plugga lite ikväll. Hoppas jag är på plugghumör, behöver verkligen det!

Just det, vet inte när bilderna från Sthlm kommer upp, ni får vara tålmodiga!


Kommentarer
Postat av: Snigeln

Ryktet stämmer pumpkin!! Vi kommer och vi är så redo för lite soffhäng och mjukisbrallZ!

2010-04-26 @ 19:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0