Ryktet är bekräftat!

Fick precis reda på att ryktet var sant, på torsdag är det Anna och Hanky som jäser i våran vita soffa! Jag ska föreslå asgod mat, även om jag vet redan nu att jag kan glömma det. Förövrigt är jag ganska ashappy idag, har lyckats plugga lite, så nu är veckans uppgifter klara och inskickade! Känns så jeffla gött att ha det gjort redan nu, en måndag liksom!! Nu är det bara Nationella senare i veckan som man fruktar, vet inte alls hur det kommer gå, men hoppas att jag spyr ur mig några ord på pappret iaf. :)

Märkte precis att alla bilder från Sthlm är borta på min kamera, jag ber till gud att Emelie har dom! Så ni får nöja er med bilder som Emelie redan har lagt upp. :)

Powerfulla Anna i uniformen! (Man får skratta, det gjorde jag! ^^)

"Sakerna" som gjorde hela Stockholmsresan, jag hade åkt jorden runt för att få se dom!

Resten av min asfräcka familj!

Paraden! Astufft!

Haha, jag gissade medeltiden, någon som vågar debattera?

Till hennes försvar vill jag säga att hon hade typ 3cm axelvaddar!

Lilla jag på någon mur utanför slottet.

Emelie innan glassmyset!

Uppställning innan paraden!

Nu var bilderna inte riktigt i ordning, men det får ni överleva. Jag lovar att ta reda på vart alla bilder på kameran tagit vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0