Pain.

Imorses gick jag in på folktandvården i Bollebygd för sista gången på LÄNGE! Har äntligen genomlidit dom sista tre bedövningssprutorna och dom feta tängerna! Okej, ska kanske inte överdriva, men det gör iaf ont som fasiken nu. Levt på nyponsoppa sen jag kom hem, men nu hade mamma lagat mat, så var tvungen att äta. Det svider och gör som sagt riktigt jävla ont! antar att det är värt det sen i slutändan, men just nu är det redn tortyr.. Förresten så ä gummibanden insatta nu med, så nu är det inte långt kvar innan det är show time!

Fick höra lite rykten om sommarjobb idag, ska kolla närmre på mina chanser på torsdag.

Har förövrigt läst idag, JA, det har jag, helt insane, men boken är bra och den skall vara utläst på måndag.


Puss!

Kommentarer
Postat av: Nannsi

Sök jobbet, sök jobbet SÖK JOBBET!! Det hade vart så kul. Fatta att vi kommer träffas typ varannan dag hela sommaren isf:)

2010-04-28 @ 06:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0