Mys!

Pluggar i myssolen i mysskolan, går ganska dåligt eftersom mina papper är hemma. Men eftersom jag var sjukt duktig med alla läxor igår väger det upp dagens pluggande. Jag vill inte att denna lektionen ska ta slut, vill sitta här på golvet och lyssna på min mysmusik på spotify. Jag tycker om mys idag, hiahoa! Efter skolan blir det Boråsmys och sen Bgd. Ska kanske plugga ikväll med, om man nu är på humör då vill säga. Känner att det inte finns något vettigt att säga just nu, så vet inte varför jag skriver detta sjukt onödiga inlägg. KAnkse för att jag gillar ordet mys, eller kanske för att jag är lycklig bara för att jag hade lyckats somna halv 11 igår? Who knows, skriver ikväll när något har hänt, possaj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0