More pain!!

Har äntligen satt in tandställningen! Hittills bara där uppe, men det är ändå en början och jag hade nog ändå inte pallat båda direkt bara sådär. :s Gör skitont nu, värker i hela munnen och jag bara vet att jag inte kommer kunna äta alls på säkert en vecka. Anna och Emelie förvarnade mig, men jag trodde inte att det skulle bli så hemskt som dom sa. Men nu sitter jag här och svälter och nästan gråter för att det gör så jävla ont.. Dom gör mat där nere, kul att det är kött, VERKLIGEN KUL!! Dricker väl vatten till kvällsmat, nyponsoppan är slut..

Förövrigt har jag skrivit om min svenska nu, eftersom den andra sög och inte blev "godkänd". Den nya texten blev typ likadan, men jag var så frustrerad och hade så ont, så jag skickade in den ändå. Min kommentar till min lärare var "Jag försöker väl igen då.." Känns väldigt lyckat att veta att jag kommer få skriva om minst en gång till..

Har sökt jobb idag med, det ser ljust ut, mer säger jag inte,för att slippa göra mig själv besviken om jag inte får det.


Jag skall åter till mitt lidande. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0