JAG VILL BARA SÄGA...

...att ni 12åringar som är typ 1.30m meter kan hålla käften så länge ni är inom 10 meters area runt mig! Jag hatar när ni hela jävla tiden kommenterar hur lång jag är. Fattar inte folk att jag kan göra 0 åt det! Jag ska säga er att ni inte heller är så jävla perfekta, men det är inte direkt så att jag skriker jävla kortis efter er, eller hur?

Sry för argt inlägg, blir bara så jävla arg på folk som glor, lägger sjukt elaka kommentarer och viskar om mig, jag bokstavligt talat HATAR det! Så snälla, om ni nu måste, gör det lite diskret iaf..

Kommentarer
Postat av: linda

vet du hur avundsjuka de flesta är på din längd? & veeeet du hur snyggt det är att vara lång? Ville bara säga det :D

2010-04-13 @ 21:38:09
URL: http://lindabacklund.blogg.se/
Postat av: linda

det tror jag! :D jag skulle göra allt för att vara lång, så var stolt! :)

2010-04-13 @ 21:49:20
URL: http://lindabacklund.blogg.se/
Postat av: caroline gustavsson.

erica, det är snyggt att vara lång! du är så otroligt vacker, de flesta som ser dig kanske blir chockade för att det är ovanligt att en tjej är så lång, men du skulle bara veta hur fint det är med långa ben! du har perfekt kropp erica :)

2010-04-14 @ 11:44:13
URL: http://gustavssoncaroline.blogg.se/
Postat av: caroline gustavsson

men det är så mycket lättare att se sina "brister" som de andra inte ser! vi ser ju en lång vacker tjej, det är ju lätt att du tror att vi ser någonting annat! :)



förresten, vad är det för trams jag hör om att du inte ska med till stora strand?! :O

2010-04-14 @ 12:49:56
URL: http://gustavssoncaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror folk kommenterar sånt för att de inte tror att det är möjligt att nån INTE gillar att vara lång! jag menar folk går väl inte omkring o kommenterar hur fet nån är? alla vet ju att ingen vill vara fet, så de säger inget om det. men då de inte förstår att du inte gillar deras kommentarer, så kommenterar de i varje fall...



Långa tjejer e SKITSNYGGA säger jag som e kille o bara 172 lång! enda felet är ju att de inte verkar gilla korta killar... :D

2010-04-17 @ 05:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0