Jag ska erkänna en sak.

Skolan, mys på stan med Emilia, Josse, Bea och Elin, Bgd, träna, plugga, duscha. Underbar dag!

Nu till erkännandet..Vid den tidpunkten jag blev dumpad, så hade jag max 10 minuter tidigare hängt upp en text i form av "lycka" på väggen. Allt var perfekt, då.. 10 minuter senare villa jag knäcka skylten i två, men gjorde det inte av någon obeskrivlig anledning. Idag är jag glad för att jag inte gjorde det, för nyu har jag äntligen börjat leva upp till just lycka. Även om jag inte har någon att älska lite mer så känns det nu helt okej, jag har underbara vänner, det går bra i skolan (iaf denna veckan), jag har börjat komma ut mer och jag skrattar mig till nya magmuskler varje dag i skolan. Folk runt omkring mig gör verkligen mina dagar och ni förstår inte hur mycket det betyder för mig. Jag vill bara säga tack och förlåt! Förlåt för att jag har varit ledsen/sur/nere och helt off. Tack för att ni finns och gör mitt liv värt att leva. :)

Love you!


Kommentarer
Postat av: caroline gustavsson.

men om du inte får sommarjobb de två veckorna då?! :( come on!! vi hade ju planerat massa skoj under midsommar :(

2010-04-14 @ 22:43:00
URL: http://gustavssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0