Igår och idag.

Sov hos Elin med My igår, det behövdes verkligen! Vi var ute och grillade på lekplatsen med Camilla och hade otroligt mysigt hela kvällen. Marshmallowsarna gick åt lite bättre än vad korven gjorde om man säger så. :) Innan vi skulle sova låg allihop i samma säng och tittade på Linas Kvällsbok, längesedan man hade en sån underbar stund med tjejerna. Somnade tillsammans med My, vaknade upp idag, duschade och åt innan mamma hämtade mig. Har varit sjukt trött idag så när jag kom hem fixade jag mat till mamma och sen somnade jag i sängen, därefter soffan. Är fortfarande trött, hoppas att Emelie kommer hem snart så vi kan äta och hitta på något kul. Tills nästa gång kommer några bilder sen igår, puss!

 



Kommentarer
Postat av: my

LOVE!

2010-04-09 @ 09:43:12
URL: http://myjozefina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0