Grill!

Finally har min familj tagit förnuftet tillfånga och grillat, asgott var det! Nu har andra halvan av familjen kommit hem från Sälen med, även Anna och Henke har kommit på en visit idag. Slutade 11.15 idag, Elin henkade mig, så vi tränade och kollade om det var varmt i vattnet(det var det inte!). När hon åkte läste jag igenom läxan tills imorgon och sen blev det massa dope och pain innan maten var klar.

Nu skall jag ner till familjen i soffan och vänta på efterrätt, även om jag vill sova... Har nog kommit på varför jag sover så tidigt om dagarna, har liksom inget att vara vaken för, ganska lame..

Får se om jag orkar Ku imorgon, vill inte vara social, letar efter en bur istället. :)

Kommentarer
Postat av: My

jag saknar ku, men vet inte om jag orkar jag heller.

2010-04-15 @ 21:20:46
URL: http://myjozefina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0