Det är nu man är avundsjuk..

Micke åkte till Grekland i morses, fick ett sms efter 5 ungefär att dom fick åka. Kan inte beskriva hur mycket jag skulle vilja sitta på det där flyget till ett varmt land och bara softa! Pendla mellan havet och poolen och spendera alla pengar på onödiga souvenirer och glassar! Det är precis det jag vill nu, ge mig ett visa-kort och jag är on my way!

Utan mitt visa-kort kommer jag ingenstans och tvingas pendla mellan övervåningen och nedervåningen. Om jag har tur behöver mamma något i källaren så jag får utforska andra miljöer.. ha-ha.


Tog sovmorgon idag, precis som alla andra söndagar iof. Sen började jag läsa Nk, det gick dåligt, GANSKA DÅLIGT! Gick istället ut för att tvätta pappas bil, sitter dock här rastlös igen. Eller egentlige har jag så sjukt mycket att göra i skolan, men jag kan inte och om jag öppnar böckerna får jag bara skuldkänslor för att jag ändå bara kommer stänga dom igen.. Jag är dålig på det där med skolan, det erkänner jag verkjligen och det skäms jag för.

Nu ska jag övertala mamma till friterat ikväll, yeah! Tänkte skriva lite om gårdagens utflyckt och flasha lite bilder på min syster i uniform senare ikväll, så stay in touch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0