Dåliga/bra perioder.

Har kommit tillbaka i den perioden då jag är uppe hela natten och det resulterade i att jag halvtskigt nog somnade 7 imorses. Mamma väckte mig halv 2, blev frukost, sen brottades jag med alla jobbiga delar till studsmattan för att få upp den. Lyckades till slut, kände mig nöjd och slog mig ner i gruset för att njuta av solen. Ännu en period som har kommit tillbaka är min "Renegade five" period, vi har återfått kontakten och umgås varje dag. För mestadels på repeat med "Shadows" och " Love will remain". :)

Nu ska jag rycka iväg mamma från filmen och sen ska vi göra ngt med mozarella och kycklingfilé, IGEN! Har jag glömt säga att jag gillar mozarella gaaanska mycket?

Tihi, ha en loveli kväll! (Emelie, har Anna öppnat presenterna än? :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0