Before bed.

Tänkte uppdatera lite snabbt om dagen innan jag drar mig mot sängen. Har förövrigt redan tagit bort sminket och borstat tänderna för att förbereda mig. Befinner mig just nu i det mysiga soffhörnet i min randiga morgonrock under en mysfilt. Är fortfarande asmätt efter feting tårtbitarna jag åt för några timmar sen. Grannarna var här förut, vi firade Emelie och lite sådant. Nu har dom gått, så det blev liksom fritt fram till datorn. ;) Förövrigt är det inte bara Emelie som fyller år idag, utan även Gabbeh, Sandra och Sofia. Grattis till er med! :)

 

På gympan hade vi ju som sagt fotboll, det var askallt i shorts och till råga på allt hamnade jag som målvakt. Och som varenda jävel vet är det då man typ ALDRIG rör en enda muskel! Resultatet blev svarta händer som jag och Michael jämförde lite då och då, sen hade jag även en blodig fot när jag skulle byta skor. Vet inte hur eller när det hände, men gjorde inte ont iaf så var ingen större grej.

Time for bed, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0