Avund.

Imorgon åker Anna, pappa, Emelie och Henke till Sälen, vilket betyder att jag blir ensam hemma med mamma. Jag bara vet att jag kommer tvingas vara hemma hela veckan, 0 socialt umgänge. Just nu är jag nere i världens svacka i livet, det suger skit hårt och jag kan inte göra ett piss åt det. Det är nu man tänker på sina förebilder och  avundas deras perfekta liv. Det liv jag skulle betala en stor summa för att leva just nu. Hoppas att jag kommer ur svackan snart, annars kommer jag dö..

My Jozefina Vestberg och Anna Inger Marielle Olausson, jag vill vara precis som er. I mina ögon är ni perfekta och har världens bästa liv! Jag är så jävla avundsjuk på er!

Kommentarer
Postat av: My

Åh min älskling, tro mig! Mitt liv må verka perfekt, men det är det verkligen inte... Tro mig, du vill inte ha någon annans liv, du upplever bara en jobbig period just nu, du ska vara överlycklig att du lever det liv du gör.



Livet är en stor jävla berg- och dalbana hjärtat och just nu råkar du befinna dig i den djupaste och lägsta delen, men tänk då så här, om det inte finns en lägre punkt på din berg- och dalbana, så kan det endast bli bättre! Jag hjälper dig och jag finns här för dig och det vet du. När allt detta är över kommer du inse hur mycket starkare det har gjort dig, för "det som inte dödar dig, gör dig starkare".



Jag älskar dig Kim Erica Helen Olausson!

2010-04-11 @ 13:23:52
URL: http://myjozefina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0