Äcklet-->Läckerbiten

Dagen har varit lite som igår: Först var den bra, men sen kom självklar någon och förstörde den i slutet! Skolan var kul som vanligt, men sen efter den skulle vi ju gymma, right? Dock var det något äckel som glodde på mig hela tiden när vi va på gymmet. Sjukt kul att ha någon som glor på en hela tiden när man tränar? Nej, precis! Dock vägde gym-instruktören upp mitt humör lite, han var så sjuuuukt snygg ska ni veta! (Anna, han va ganska kort och hade feta armar, loveli!)


Men iaf, nu på kvällen skulle jag varit med Elin, men blev inte så, istället blir det Idol med pappa och Emelie. Dessutom hör jag ljudet av en extra mini-majs burk som slinker ner i woken ute i köket, gytt! :D

Nu ska jag duka och sen blir det mat, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0