Oh happy day.

Hela dagen har flytit på bra, asgod lunch, sen gymmet och som grädde på moset, skrattfest på bussen hem. Dock kan jag ju inte säga att datakunskap-provet var lyckat, hann tyvärr inte klart, så förväntar mig kanske ett G? Men på gymmet gick det faktiskt ganska bra, dessutom fick jag och Cassandra uppleva otroliga ljud när vi bytte om. (xD)

På bussen hem var det skrattfest med My, Olliver, Cassandra och Olliver, häärligt att inte ehöva hålla in skrattet! ;) Men iaf, tog bussen till Bgd och köpte julmust och choklad, sen gick jag till Ingemar för att få skjuts hem. Kom hem runt halv 7, då jag tände massa mysljus och la mig i soffan under en filt.

Nu ska jag äta en häärlig tallrik gröt och kolla Ullareds-serien med familjen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0