Niornas avslutningsfest @ Crossbanan, Torsdag, 18.00! / 1994+



Nästan fått alla betyg i skolan nu, har iaf höjt mig 15 poäng denna terminen. Det är gött, men tyvärr slog jag inte en enda av syrrorna -_-

I söndags klippta jag mig, det blev kortare, uppklippt och sen har jag lugg nu med! Är asnöjd med det verkligen, bästa på länge! ;) Bild på nya frissen kommer nedanför! :)


Nu är det slutet på skolan och snart väntar sommarlovet. Vill ha sommar, men dock vill jag verkligen inte slita mig från min underbara klass, 9c1! Dem är den bästa klassen jag någonsin har haft och dem är verkligen underbara allihopa! :D<3 Men å andra sidan ser jag fram emot dagarna som kommer, eftersom det imorgon är bal och sen på torsdag är det feeeest! :D


Pusshej, Erica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0