Eriiica @ vaccacion

Äntligen semester, så grymt skönt att bara komma bort från allt. Bara sola, bada och umgås med familjen hela dagarna! :)

Imorsesåkte vi hemifrån runt 07:30, sen följde en lång bilfärd till Småland. Där stannade vi för att kolla på kamera till mig, det blev en rosa OLYMPUS! (y) Efter det fortsatte vi en stund till mot Öland. När vi anlände hade vi inte ätit på 7 timmar, så när yttertältet var uppsatt åt vi right away!

Annars idag har vi badat i havet en snabbis och innan dess va jag, Anna och Emelie i Färjestaden och handlade. Idag blev det underkläder för hela slanten! ;)

Imorgon vet jag inte vad vi har planerat, men hoppas att vi stannar här och badar mest hela dagen!

Ville bara påminna alla om att det är två veckor idag<3 :D


Fler bilder finns på Facebook. :)


Kommentarer
Postat av: Bea

Första fråggan; hur gör man den saken som du hae längst upp på din blogg, och andra frågan, som kanske är ganska självklar, men komn du in på NTI? :) Jag och Cassie gjorde det iaf :D

2009-07-01 @ 21:17:07
URL: http://beatricelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0