@ Kinnekulle

Som ni kanske har märkt är min blogg ingen seriös grej, den är liksom på och av om man säger så. Uppdaterar mest när jag har tid över, eller om jag är ngnstans på semester. Stay update!

Nu befinner jag mig iaf på Kinnekulle med mamma och pappa. Det är Raceweek till söndag, myyyys! Idag besökte jag och mamma Lidköping på förmiddagen. Bleb två t-shirtar, en hoodie och en jacka! :) Sen på eftermiddagen hade Christian(han pappa meckar åt) träning, så jag följde med pappa upp i depån för att kolla varvtider och så.

Imorgon är det kval och sen race, så vi får bara hålla tummarna för Christian and wish for the best! :D



Nu blire mysteriet på grveholm, men först en bild på mig i min nya hoodie! <3
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0