Hej!

Ibland suger livet, allting blir fel och man vet inte vart man ska ta vägen. Kanske är detta en del av livet, kanske inte, kanske är det bara för mig det blir så? Saker blir inte som man har tänkt sig och ibland öppnar man munnen och säger helt fel saker, till helt fel människa.  Det är precis det detta inlägget handlar om, att jag gör bort mig hela tiden, säger fel saker vid fel tillfällen och just nu känns hela liveet bara misslyckat! Men jag hoppas att jag vaknar upp imorgon och känner tvärtom, att jag ska skita i allt och börja om på nytt, eller på något sätt spola tillbaka tiden och radera det jag inte vill ha kvar. Men i alla fall, var bara detta jag ville säga, just nu ligger jag på botten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0