This is me.

Hej, jag heter Kim Erica Helena Olausson och är 15år. Jag har en familj, 3 katter och just nu tråkigt. Jag vet inte vad jag vill göra i framtiden, vet inte vart jag vill bo eller med vem. Jag har många underbara kompisar som jag älskar och som har en stor del v mitt hjärta. Om  exakt en månad fyller jag sexton och då ska jag ha mys med mina kompisar i hope. Jag lyssnar mest på My Chemical Romance och Parmore, men nu har Fredrik börjat tracka mig med sin musik, så har även börjat tycka om Queensryche med! Jag är 190cm lång och väger mer än mina bästa kompisar! Jag tror jag är kär och ganska många vet vem det är. Jag vet inte varför jag skriver denna skittext, jag har bara ett sjuuukt liv. Nu ska jag äta pasta som jag tycker om med min familj som jag älskar. Jag bifogar nedaför en bild på mig själv och säger med den hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0