Shit!

Imorgon är det nationella i svenska, fattar inte att dagen äntligen har kommit, kommer bli en sån pain när jag sitter där med mitt prov och inte fattar någonting! Vågar och vill inte, kommer bli så grymt svårt för mig, eftersom min fantasi är botten och jag hatar när jag måste "utveckla" mina svar bättre! Maaah, detta suger! Efter skolan imorgon blir det Camilla och My på ngt sätt, sen infosak i Bgd om Mäshult!

Btw, lyssna på "Kelly Clarkson - My life would suck without you", den är ball! :)

Kommentarer
Postat av: M a a c u s

Jodå ;) Nationella <3 ;D haha

2009-02-02 @ 19:59:53
Postat av: caroline gustavsson.

erica, mäshult kommer ROCKA FETT! :D

det ska bli så jäkla roligt alltså :) <3

och nationella är ingen big deal, promise!

2009-02-03 @ 21:11:46
URL: http://gustavssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0