Mäshult...Caroline! <3

Kom hem från Mäshult igår, har haft så grymt kul! Umgåts med underbara människor och gjort mycket bus! Jag bodde tillsammans med My och Camilla, vårat rum var underbart! Och sen bodde Caroline och Julia inte så långt bort, så vi var med varandra hela tiden nästan. Det var god mat hela tiden och trevliga aktiviteter.

Direkt när bussen kom tillbaka till Bgd igår så saknade man redan lägret, allt som hänt och alla man varit med. Har varit så kul att umgås med Carro igen, vi träffas ju nästan aldrig längre, så det var superkul att få vara med henne nu dem senaste dagarna. Läste just hennes blogg med, den underbara och fina människan hade utsett mig till veckans person eller något sånt. Hon hade skrivit så fina saker om mig, jag älskar verkligen den tjejen. Hon kommer alltid att vara med mig och värma mig, göra mig lycklig, stå vid min sida!

Så detta inlägget handlar egentligen bara om att jag älskar läger och Caroline Gustavsson! <3


En jobbig bild på mig för att göra inlägget roligare! (;

Btw, bilder sen lägret kommer om ngn dag...

Kommentarer
Postat av: caroline gustavsson.

för det första är du skitsnygg på bilden och för det andra så är du sååååå bäst erica! :) <3 från barnsben till rulatorn <3

2009-02-14 @ 21:56:35
URL: http://gustavssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0