1 dag kvar! <3

Tjaaa, igår kväll blev det melodifestivalen hemma med mamma, pappa och Anna! Sen vid 2 på natten hämtade jag och Anna Emelie i bollebygd! Idag vaknade jag vid 10 av att pappa väckte mig, sen somna jag om till hal 11 tror jag. Familjen åt frukost och sen slängde jag på mig äckliga kläder och följde med in till stan. Vi skulle lämna av Emelie och mamma vid tåget och sen skulle pappa och jag till Knalleland för att köpa det sista till Mäshult! Köpte godis och solrosfrön och sen tänkte jag ta colan här hemma! Har suttit och filat på min packlista med, det går sådär, inte riktigt kommit på allt än, men det känns som att det viktigaste är med iaf! Hittills så har jag inte hunnit börja packa, men tänkte göra den nu när jag är klar vid datorn! Får se när jag är klar med packandet, men det måste bli ikväll iaf, annars måste jag upp vid 6 imorgon! ;o
Tomorrow bär det ju av till Mäshult, har längtat så grymt mycket och jag känner på mig att det kommer bli toppen där! Ska upp tidigt, dra på mig mjukisarna och packa färdmaten! Sen ska jag och pappsi hämta My vid Flugger 08.05 och sen åker vi till Kyrkan där vi ska vara 08.15!

PUSSHEJ! Vi ses på fredag folks! :D
Och btw, var i stan med Camilla, My och Elin igår, köpte en ny pyjamas och pieces-trosor! :D
ÄLSKAR MIN BALLA PYJAMAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0