2 dagar kvar.

Precis som alla andra tänkte jag inleda med att säga att det endast är 2 ynka dagar kvar till julafton! Det känns sjukt skönt att redan ha köpt alla julklappar, eftersom jag nu kan sitta här och bara ta det lugnt, medans alla andra i familjen stressar, hehe.

Men iaf, nu sitter jag hos mormor, jag och mamma kom hit för ngn timma sen. Det var ett rent helvete att ta sig hit, snöstorm och glashalt där ute på vägarna, usch! Men nu är vi iaf här och tar det lugnt. Har fikat och slappat i sängen, dessutom passat Alva och Puh en stund medans mamma skjutade mormor till frissan.

Imorgon skall jag antagligen vara katt och hundvakt igen, eftersom mammsi och mormor ska till stan och handla dom sista julklapparna.

Jag avslutar detta inlägg med att uppmana er att lyssna på Bon Iver - Skinny love! Sjukt bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0