Erica Olausson...

*Klick*, sådär  ja, nu hade man en blogg igen som alla andra ;) Som ni kanske inte är medvetna om så hade jag en blogg innan denna, men tog bort den för ungefär ett halv år sedan. Tröttnade helt enkelt på den då, kände nästan press på mig att jag var tvungen att uppdatera hela tiden. Men nu ska det bli ändring på det, jag ska uppdatera så ofta jag kan, kanske inte varje dag, men i alla fall när det händer något kul och jag har tid över för att sega vid datorn.

Genom att skaffa en ny blogg skonar jag samtidigt mina "bilddagboks-vänner", eftersom dem nu slipper att stå ut med en lång och jobbig text varje dag jag lägger ut en bild. Hihi^^

Nu när jag väl har fått ihop denna texten, som faktiskt blev mer än en rad:O, skall jag ropa på Emelie så att hon hjälper mig med att fixa bloggen, för det kan ju hända att den är tråkig och orginell just förtillfället.

Love, Erica:) 

Kommentarer
Postat av: caroline gustavsson

WII! :D ica is back.

2008-11-23 @ 13:53:18
URL: http://gustavssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0