YES!

Wihooo, nu är man klar med alla julklapparna då, GÖTT! ^^  Var inne i stan idag och köpte dem sista, är nöjd med mina inköp, fast överskred budgeten en aning, så är skyldig mammsi lite pengar nu! :S
Men iaf, nu glömmer vi pengaskulder och blickar framåt istället. Snart är det jobb, jul och nyår! Hittade en nyårsklänning idag som jag önskade mig av mormor i julklapp, hoppas bara att jag slipper sitta hemma på nyår nu, för då är klänningen ganska onödig. :/ 
Imorgon ska jag förhoppningsvis ner till Elin och byta julklappar med henne, trevligttrevligt, hoppasm hon blir lite glad för min present iaf. :)
Min dag ska ha sett ut på ett ungefär såhär när jag lägger mig ikväll:
- Vakna
- Äta gröt
- Duscha
- Stan
- Slå in julklappar
- Dagens 200 sit-ups
- Datorn
- Äta ostbricka
- Datorn
- Sova!



PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Sofia

fy så gott med chokladdrömmar! ;)

2008-12-23 @ 00:49:33
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0