Packad mellandagsrea på Gina? CHECK!

Yes, idag blev det stan, trängdes bland alla galna mammor som stod och ryckte i reaställningarna på gina. Egentligen vet jag inte varför vi envisade med att åka in idag när vi visste att det skulle vara packat, men det var iof bra, eftersom jag hittade fun stuffs att köpa. Mina köp under dagen blev en tjock-grå/lila myströja och en vit t-shirt med tryck från H&M, en Hallon-body butter från Body Shop, en chai latte från Espresso House och en Chicken tasty som jag åt i bilen påväg hem. Är nöjd med dagens köp faktiskt, kanske inte maten, men kläderna. :)  Synd bara att man inte hade mer pengar, för då hade jag köpt ett par skor med, hittade nämligen ett par svarta på Skopilen som jag blev kär i. Men mamma sa att hon kunde bidra till dem i värsta fall, så om allt går som jag vill så blir det Borås imorgon med Elin och kölpa mina underbaringar! :D

Btw, bifogar bild på skorna nedanför, så att ni kan se varför jag älskar dem! pusshej! =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0