Ku :)

Kom hem för en stund sen, Strömma, skolan, My och Camilla och Ku idag :) Skitkul hela dagen...dock så gick inte No provet skitbra tror jag inte, kunde inte alla frågor, speciellt inte 9:an :S

Men iaf, jag och Camilla följde ju som sagt med My hem idag, vi gjorde köttbullar och makaroner som jag (efter att vi hade ätit upp) tappade på golvet, jag tror My trampade på makaronerna eftersom hon klagade på att jag hade tappat dem där! ;) HÖHÖ, sen vid ca 18.40 så kommer bussen och vi åker till Ku, alltid lika kul där, precis som idag faktiskt! ;) Vi julpysslade och vi flickor gjorde en god gärning som några kommer att märka om någon vecka. :P HÖHÖ!
Efter Ku åkte jag med Ing-Marie till Olsfors där Anna och Emelie väntade på att hämta mig. Så nu är jag hemma och ska dra mig till tandborsten och sen ska jag nog sova...:)  Imorgon blir det Borås och handla julklappar, pusshej<3





"Du är en del av mig..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0