Klappnapp...

Stan idag, har handlat julklappar. Blev tyvärr bara klar med Annas, mammas och pappas födelsedagspresent, men hade inte mer pengar idag, så vi får ta det nästa helg kanske!


Hittade nästan inget jag önskade mig heller, ville verkligen hittade en klänning som jag kan ha på julavslutningen och julafton, men antingen är dem för små eller stora eller så finns det ingen fin. Piss för klänningar säger jag bara. Menmen, hittade iaf 3 saker jag önskar mig i julklapp, en av dem är tröjan på bilden...Den är jättegosig(; även om det kanske inte syns på bilden...(det kan bero på att min mobil kamera suuuger!)

Egentligen så skulle Elin kanske sova här inatt, men hon orkade inte, så jag får ha myskväll med mí familia istället:)






Me♥You!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0